فــــــــــــــــــــــریاد من
فــــــــــــــــــــــریاد من
..................
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, توسط آنه شرلی |

جدی بگو من اگر ازت بخوام حرف بزنی از چی میگی ؟چی رو دوست داری ؟؟خدا؟تنهایی؟؟من میخوام از دنیا بگم واقعا برا من یکی که رنگی نداره خیل وقت ها خوبه میتونی توش محبت رو واقعا حس کنی ولی بعضی موقع ها اینقدر پر از خودخواهی و غرور میشه که........بگذریم من که دلبستش نیستم البته انکار نمیکنم جونمو دوست دارم ولی دنیا رو نه.

به نظرتون این چی میخواد بگه؟یه کم صبر کن



نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت11:36---15 اسفند 1390
به این میگن سقوط آزدی که از قبل پیش بینی نکرده باشی.ولی خوبه تو آسمون وداع میکنی با اهل زمین .

شهریار
ساعت10:42---14 اسفند 1390
این موتو ریه پیچاش رو نبسته موقع پرش چرخ هارو از دست داده همیشه باید مواضب پرش هامون باشیم قبل از هر پریدنی خودمون رو باید محکم ببندیم

شهریار 
ساعت20:56---12 اسفند 1390
من از داشته هام لذت میبرم و حسرت نداشته هارو نمیخورم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.